måndag 21 januari 2013

Kunde inte hålla mig

HästSverige



Av en slump trillade jag in på en sida som heter www.hastsverige.se. Där fanns det två skojiga test som jag blev tvungen att göra (så klart).

De bestod av tio frågor var med tre svarsalternativ. Det ena handlade om foder och det andra handlade om läkemedel och dopning.

Jag fick 9 av 10 på fodertestet. Det var hälften slarv och hälften okunnighet som gjorde att jag missade på den frågan. På dopningstestet fick jag 7 av 10. Ett slarvfel, en fråga som jag inte kunde svaret på och anledningen till att jag missade på den tredje var att reglerna hade ändrats 2012 och det var jag inte medveten om.

Kul i alla fall att se om man hänger med! Fler som vågar?! Rapportera tillbaka i kommentarsfältet...

3 kommentarer:

  1. Foder: 6 av 10 och Dopning: 6 av 10. Godkänd!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Godkänd - ja. Men hur mycket kunde du och hur mycket var gissningar? :-)

      Radera
    2. Hehe det är en annan historia ;-)

      Radera