söndag 10 februari 2013

Avundsjuk

 Åh vad det ser härligt ut!

Helgen avklarad. Vi har varit iväg till ridhuset både igår och idag och dessutom motionerat ponnysar utomhus här hemma både på ridbanan och på fältet. Vi och vi förresten... Det är nog dagens överdrift. Karro har ridit, inte jag - tyvärr! Fortfarande en otroligt otillfredsställande röst och en hosta som inte vill ge sig. Jag är såå ridsugen och kroppen vill få röra sig, men allt som är i närheten av pulshöjande sätter igång hostan direkt.

Jaja, ibland får man se till resultatet och vi har ju fått gjort det som har behövts. Curre och Knatte fick åka iväg båda helgdagarna. Pigga och glada pojkar som njöt av bra underlag under hovarna. Idag fick de hoppa de hinder som stod framme. Tror att det kommer upp filmer på Karros blogg idag eller imorgon... (Filma och fota är det jag duger bäst till just nu då...)

På eftermiddagen idag red Karro ut på fältet med Claudius. Pigg som en mört från början, men han lugnar sig alltid :-) Passade faktiskt på att filma honom lite när de galopperade omkring! Kul att kunna visa och att ha. Tog några foton också, men idag var inte min bästa dag som fotograf...

 Kolla blicken han ger mig...

Bus på gång!

Så här såg det ut i rörelse:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar