söndag 24 februari 2013

Söndags-fix

Stormig söndag har det varit här i Skåne idag. Egentligen inte storm, men med snöblandat regn på tvären som sticker i ansiktet så blir vinden helt plötsligt dubbelt så märkbar...

Har suttit här och pysslat en stund med nästa inlägg i ämnet "tankar om ridponnyavel". Det kräver lite bakgrunds koll och den har jag börjat med. Tidsoptimist som man är (ALLTID) trodde jag så klart att jag skulle ha både gjort klart all informationssammanställning OCH skrivit inlägget nu innan klockan nio. Haha, jag skrattar mig själv rakt i ansiktet - jag är inte ens klar med det förstnämnda och klockan är nu över nio!

Nåja, nåja. Jag gör klart och skriver inlägget imorgon.

Vi avslutar veckan med en idolbild som jag fick skickad till mig förra veckan. Det är en hälsning från Manthan och hennes ryttare Alice.

Sötast och sötast





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar